ReAl LoVe StOrY hAvE aN eVeR eNdInG

Thursday 27 September 2012

Kesilapanku Keegoanmu

aku hanyalah manusia biasa yang tidak mungkin tidak melakukan kesalahan. namun mengapa disaat aku trsilap perbuatan mahupun kata, aku dihentam sehebat yang mungkin?tidak adakan ruang kemaafan pada dirimu? tp aku merasakan yang kau meletakkan keEGOan mu setinggi gunung everest. aku sanggup mengetepikan hati aku yang lukanya masih merah tp ak menyembunyikannya untuk aku memberi peluang kepada dirinya untuk memperbaiki diri. Ya ! sesungguhnya pengorbanan sangat diperlukan dalam sesebuah perhubungan juga dalam kehidupan seharian. aku memerlukan kekuatan yang semaking menghilang, ingin aku menghilangkan diri untuk pergi mencari kekuatan yang aku sendiri tidak tahu kemana hilangnya itu. tapi, jauh disudut hati ku berkata yang kekuatan aku yang hilang akan kembali untuk aku menjadi lebih kuat dan mungkin ianya akan membuat dirinya merasakan yang kasih sayang aku padanya sangat berharga. dan disini dapat ak huraikan bahawa KESILAPAN "KU" ADALAH KEEGOAN "MU" .

No comments:

Post a Comment