ReAl LoVe StOrY hAvE aN eVeR eNdInG

Thursday 1 September 2011

Cintaku

CINTA
semua nya cinta..
cinta itu adlh 1 anugrh kurniaan Allah..
ianya halus,tulus,suci,murni,abadi,
di hati setiap brgelar insan..

CINTA
begitu juga aku..
cinta aku pd nya amat tulus,suci,murni,halus dan abadi..
aku sgt mncntai dia..
dia bnyk mmbuat aku bahagia,
dia juga mmbuat aku trsenyum,
mmbuat aku sering merindui dirinya,

CINTA
aku sgt mncntai nya..
aku tak snggup utk kehilngnnya,
hidop ak seharian dgn nya
walaupn kami jao..
namun dia sentiasa dihaty ku..
aku syg kn nya sepenuh haty ku,
ruang yg ad dlm diri ku ini dpenuhi oleh nya..

CINTA
jika cinta ku dikhianati dan dia mendua kan aku,
namun ak redha..
mngkn ianya silap aku juga..
manusia sering mmbuat silap..
jika dia lebh mnyayangi permpuan lain,
aku akur dgn nya..
walaupun haty aku merintih ksedhn,
meraung,
menitiskan air mata gugur kebumi,
namun mngkn dia lbh bahagia dsmpng orng lain..
aku sgt menyayangi diri nya sepenuh haty aku..

CINTA
cinta mengajr utk aku mnjd seorng manusia yg kuat dn tabah,
namun aku xpnh dpt utk mmbndung kesedhn yg aku alami,
aku mncintainya,menyayanginya sehingga aku xdpt utk mnrima khdrn lelaki lain dlm hidop ku..
apa pun yg dilakukannya aku mnrma dgn penuh redha..
namun haty ku tetap merintih dan bersabar..

CINTA
aku mencintainya dan aku akn terus mncintai nya..
walaupn dia xmemilh ku utk mnjd suri dihaty nya namun ak redha..
aku akn sentiasa utk mnjganya dri jao asalkn ianya dpt mengurng kn rasa rindu ku pdnya..
dia lah yg berjaya memiliki sepenuh haty ku sehingga aku langsung xkn dpt mnrima lelaki lain dlm hidop ku..
hnya dia dia dn dia sahaja..
MUHAMMAD KHUSAIRI BIN MAT KAMAL
lelaki yg dh mncuri haty ku
hnya dia yg brtakhta di dlm haty ku ini..
mmng aku msh muda
dan perjalanan hidop ku msh jao lagi..
tapi dia bnyk mngajr aku utk mnjdi sorng manusia yg baik ..

I LOVE U SO MUCH DEAR

^_^




No comments:

Post a Comment