ReAl LoVe StOrY hAvE aN eVeR eNdInG

Saturday 3 September 2011

Kasihnya Tiada Banding

Kasih yg kau hulurkan tiada bndng nya..
aku teramat syg kn kamu
hingga kn aku xsnggup utk khilngn kamu..
kau telh memenuhi ruang yg ada dlm dri dn hati ku ini..
segala-galanya hnya lah engkau.

aku bnyk brbuat silap,slh pd drimu..
aku leka dn ak sungguh mementingkn dri ku
dan tnpa ku sedari yg aku telah byk melukan hati nya,
dia trlalu byk brsbr dgn
perngai dn juga karenah ku..
aku ingn dia bhgia dsmpngku..
aku xingn utk dia terluka kerana permpuan..
tp aku sndri telah melukainya..

tapi..
aku akn psty kan yg aku xkn buat begitu lg trhdp nya..
aku ingn mnjdi permata yg bercahaya dlm dri nya
juga dlm hidupnya..
aku xsnggup utk melihat dia terluka kerana perempuan..
aku ingn menyelamatkan nya dari
perempuan2 yg hnya ingn memainkan perasaannya..
aku hnya akn mmbuat dia bhgia dsmpng ku..
dan aku ingn mmbuat dia mnyesal jika dia melepaskan ku..
kerana aku terlalu ikhlas mncintai drinya,
menyayangi dri nya juga aku ingn
mnjdikan hbngn kami halal disisi Allah..
sama sprti dia mnghrpkn nyadahulu..
cuma mngkn dia xmemikrkn kearah itu krana hatinya tlh ku lukai..
namun akn ku pasty kan yg hatinya akn terubt juga
hbngn kami akn terubat dan akhrnya bahagia sehngga akhr hayat kami..

kasih yg kau hulurkan akn ku semat didalam dada ku
hingga kan xkn ada yg mmpu utk mngmbl alih tempat mu dihati ku..
sglanya hnya kamu dn utk mu
kerana kash ku pd mu terlalu ikhlas dn agung
juga kasih mu tiada bndngnya pd ku..

 STILL LOVING U N WILL ALWAYS  LOVE U

MUHAMMAD KHUSAIRI BIN MAT KAMAL

^-^

No comments:

Post a Comment